Przedmiot działalności Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jeleniej Górze.
Naszą podstawową działalnością są usługi komunikacji miejskiej na terenie Jeleniej Góry oraz sąsiadujących Gmin – Jeżów Sudecki, Mysłakowice, Podgórzyn, Janowice Wielkie oraz Piechowice.
Poza działalnością podstawową prowadzimy następujące usługi:
- reklamowe
- wynajem autobusów
- wynajem pomieszczeń i placów
- stacji diagnostycznej
- warsztatowe
- sprzedaży oleju napędowego
Nasze autobusy dostosowane są do potrzeb osób z ograniczeniami ruchowymi oraz podróżującym z małymi dziećmi, są niskopodłogowe i posiadają:
- rozkładaną platformę najazdową dla wózków inwalidzkich, która znajduje się w drugich drzwiach pojazdu
- wydzielone oznaczone miejsce na wózek inwalidzki, wózek dla małych dzieci
- urządzenia głośnomówiące, które zapowiadają przystanki
- tablice świetlne informujące o przystankach.
Dbając o wysoki standard obsługi pasażerów, na przystankach umieściliśmy elektroniczne tablice informacji pasażerskiej, na których wyświetlany jest rzeczywisty czas przyjazdu autobusu na przystanek, nr linii oraz kierunek jazdy. Część z tablic wyposażona jest w przycisk, który uruchamia zapowiedź głosową dla osób niewidomych lub słabowidzących o treści, która wyświetlana jest aktualnie na tablicy.
Jeśli potrzebujesz się z nami skontaktować możesz to zrobić w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06:30 do 14:30.
Możesz się skontaktować:
- telefonicznie dzwoniąc na numer 75 76 48 736
- wysyłając wiadomość na adres e-mail mzkjg@mzk.jgora.pl
- zostawić wiadomość w formularzu kontaktowym na naszej stronie internetowej
w zakładce Kontakt - osobiście.
Siedziba Spółki znajduje się przy ulicy Wolności 145 w Jeleniej Górze.
Wejście do budynku jest od strony ulicy Wolności, do którego prowadzi podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Centrum Obsługi Klienta znajduje się na parterze na wprost wejścia do budynku.
Otwarte jest w dni robocze w godzinach:
- poniedziałek i wtorek od godziny 09:00 do 16:00
- środa, czwartek i piątek od godziny 07:00 do 14:00.
W Centrum Obsługi Klienta możesz:
- wyrobić kartę elektronicznego biletu
- kupić okresowy bilet elektroniczny
- doładować elektroniczną portmonetkę
- wgrać na kartę uprawnienia do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów
- zgłosić zgubienie lub kradzież karty
- zapłacić opłatę dodatkową za jazdę bez biletu lub legitymacji
Toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku po prawej stronie od wejścia.
Wejścia do tych pomieszczeń oznaczone są w alfabecie Braille’a.
W budynku znajduje się pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących.
Jeśli potrzebujesz skorzystać z tłumacza języka migowego zgłoś nam to wcześniej.
Do budynku możesz wejść z psem asystującym i z psem przewodnikiem.