Pierwsze miesiące pandemii były niezwykle trudne, jako przewoźnik publiczny stanęliśmy przed wieloma wyzwaniami, które trzeba było szybko rozwiązywać. Doświadczenie od ponad dwóch lat funkcjonowania w pandemicznych warunkach sprawiło, że Spółka nauczyła sobie radzić z nową rzeczywistością. Postępowanie z zachowaniem norm sanitarnych, ciągłe dezynfekcje taboru, odpowiednie oznakowanie i procedury postępowania stworzyły bazę do udoskonalania strategii funkcjonowania transportu publicznego w pandemicznych warunkach. Właściwe procedury zapewniające bezpieczeństwo zarówno podróżnym jak i pracownikom, to fundamentalne kryterium sprawnego funkcjonowania transportu publicznego w trakcie pandemii.W związku z tym ,iż niemałą rolę w trakcie pandemii odgrywają kampanie edukacyjne i publicystyczne, Spółka wyświetla informacje na wewnętrznych tablicach w autobusach. Dotyczą one postępowań, określonych zachowań w miejscach publicznych, w warunkach pandemicznych, a więc zarówno w autobusach jak i na przystankach, bo przecież nowa sytuacja wymaga zmiany wielu nawyków korzystania z transportu publicznego i społecznej dyscypliny.