Home   |   Usługi   |   Aktualności   |   Komunikaty   |   O firmie   |   Reklama   |   Cennik i regulaminy   |   Niepełnosprawni   |   RODO   |   Zamówienia publiczne   |   Praca   |   Kontakt    
‹ powrót
‹ strona główna  ›  Komunikaty  › 

ZAŁATW SWOJĄ SPRAWĘ NIE WYCHODZĄC Z DOMU

Załatw Swoją sprawę nie wychodząc z domu!

 

Szanowni Państwo,

w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców, pasażerów komunikacji miejskiej i pracowników MZK, zwracam się z ogromną prośbą o czasowe ograniczenie osobistych wizyt w siedzibie MZK oraz w Punktach Obsługi Klienta. W razie konieczności prosimy o załatwienie spraw drogą elektroniczną lub telefoniczną. Nasi pracownicy postarają się bezzwłocznie opowiedzieć Państwu na pytania i pomóc w załatwieniu spraw.

Od poniedziałku do odwołania zostają zamknięte Punkty Obsługi Klienta przy ulicy Bankowej oraz na Zabobrzu (poczta na Sygietyńskiego).

Centrum Obsługi Klienta w siedzibie Spółki czynne będzie raz w tygodniu w środę w godzinach od 8:00 do 14:00. Pracownicy obsługi będą udzielać telefonicznych oraz drogą elektroniczną wyjaśnień oraz instrukcji dla tych klientów, którzy dotychczas nie korzystali z portalu pasażera dostępnego pod adresem www.seba.mzk.jgora.pl. Będą również przyjmować ewentualne reklamacje i skargi.

Informujemy, że zakup biletów możliwy jest całodobowo za pośrednictwem:

  1. Automatów mobilnych w każdym autobusie (w autobusach przegubowych są po 2 szt. takich urządzeń),
  2. Automatów stacjonarnych, w których można kupić bilet jednorazowy jak i doładować bilet miesięczny,
  3. Portalu pasażera dostępnego pod adresem www.seba.mzk.jgora.pl za pośrednictwem, którego można zasilić elektroniczną portmonetkę oraz bilet miesięczny,
  4. Elektronicznej portmonetki, płacąc za przejazd w kasownikach elektronicznych lub kupując bilet w automatach,
  5. Aplikacji mobilnych Mobilet i SkyCash.

Lista dostępnych automatów stacjonarnych:

1.   ul. Wolności - przystanek „Mała Poczta”

2.   ul. Sygietyńskiego – przystanek „Sygietyńskiego – Bacewicz”

3.   ul. Podwale – przystanek „Podwale”  

4.   ul. Różyckiego – przystanek „Różyckiego – Ogińskiego”

5.   ul. Wolności – przystanek „Apteka Pod Koroną”

6.   Piechowice, ul. Żymierskiego – przystanek „Kolorowa”.

7.   Przystanek - Osiedle Orle – kierunek Sobieszów

8.   Przystanek - Teatr – kierunek Zaborze

9.   Przystanek - Teatr – kierunek Cieplice

10.Przystanek - Podwale – kierunek Zabobrze

11.Przystanek - Szpital Elsnera – kierunek centrum

12.Przystanek - Różyckiego Targowisko – kierunek Zabobrze

13.Przystanek - Bankowa – kierunek Dworzec PKP

14.Przystanek - Kiepury – pętla autobusowa

15.Przystanek - Cervi Kościół Cieplicka – kierunek Jelenia Góra centrum

16.Przystanek - Marcinkowskiego – kierunek Sobieszów

17.Przystanek - Mała Poczta – kierunek Jelenia Góra centrum

18.Przystanek - Skłodowskiej – Curie – kierunek Cieplice

19.Przystanek - Jeżów Sudecki Ośrodek Zdrowia – kierunek Jelenia Góra

 

Wszystkie automaty przyjmują płatności gotówką i kartami płatniczymi

 

 

Kontakt do Spółki:

Telefon: 75 76 48 736

Fax: 75 76 48 684

e-mail: mzkjg@mzk.jgora.pl

www.mzk.jgora.pl

 

Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów

tel. 75 76 48 736  wew.142

 

Kontakt w sprawie rozkładów jazdy:

 

Urząd Miasta w Jeleniej Górze

Wydział Gospodarki Komunalnej

 

ul. Sudecka 29,

58-500 Jelenia Góra

tel. 75 75-46-293

 

email: wgk_um@jeleniagora.pl

dodano : 13 Mar. 2020  |  wyświetleń : 2254
Jelenia Góra Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze Staż Miejska ZGKiM Wodnik MPGK w Jeleniej Górze Tery Cieplickie Piechowice Gmina Mysłakowice Janowice Wielkie Podgórzyn Jeżów Sudecki

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z KOMUNIKATAMI