Uwaga! Treści tłumaczone są automatycznie i mogą zawierać błędy.

Przekierowuje do strony głównej
wstążka żałobna

Procedura zgłaszania informacji o naruszeniu praw w Spółce

Celem Procedury jest umożliwienie przekazania przez osobę dokonującą zgłoszenia informacji o naruszeniu prawa, poinformowanie Sygnalisty o możliwości dokonania zgłoszenia zewnętrznego lub ujawnienia publicznego, a także zapewnienie Sygnaliście poufności jego danych oraz ochrony przed działaniami odwetowymi ze strony Spółki. Proces przyjmowania zgłoszeń jest jednym z kluczowych elementów prawidłowego i bezpiecznego zarządzania Spółką, którego jednym z celów jest identyfikowanie nieprawidłowości w jej działalności i podejmowanie działań w celu ich eliminowania a także ograniczania ryzyka na wszystkich poziomach organizacyjnych Spółki.

Naszą Procedurę zgłaszania informacji o naruszeniach prawa opisaliśmy tutaj – „Procedura Zgłaszania Informacji o Naruszeniach Prawa”